Friday 1 December 2017

Forex trading job interview


Wywiad z handlowcem Forex Leslie Stayton Imię: Leslie Stayton Zawód: Prof. Forex trader Lokalizacja: Dallas, USA Jak długo sprzedawane były waluty, które sprzedaję w walutach 4,5 roku. Jakie jest Twoje doświadczenie handlowe, przed rozpoczęciem obrotu na rynku Forex? Przedtem nigdy nie handlowałem na rynku finansowym, forex był moim pierwszym doświadczeniem handlowym. Czy zarabiasz na forex na życie Tak, to jest mój pełny czas pracy przez 2 lata. Czy zarabiasz pieniądze na transakcjach walutowych, robiąc zakupy walutami przez około 2 lata, zanim nie osiągnęłam zysku, wypuszczałem dwa tysiące kont. Jakie jest twoje średnie zwroty z ostatnich 12 miesięcy. Czy możesz opisać konfigurację stacji roboczej? 2 193939 monitory płaskoekranowe Stacja robocza Hp xw9400 Wersja dla systemu Windows XP Home Jaką usługę tworzenia wykresów używasz po 39 minutach przy użyciu FXtrek Intellicharts. (Koszt 100-miesięczny) Jakie są Twoje ulubione pary walutowe w handlu GBPUSD i EURUSD Jakie są Twoje ulubione sesje handlowe Kursy w Europie i Nowym Jorku Ile godzin dziennie spędzasz na handlu walutami Opisz swój najlepszy handel, jaką parę walutową, dlaczego umieściłeś ją i jak dużo zarobiłeś. Nigdy nie zapomnę, że podczas raportu NFP pojawiły się wiadomości, a EURUSD wylądował w ciągu kilku sekund na 70 pipsach na moich wykresach, moje notowania pośredników miały pewien rodzaj opóźnienia i mogłem wejść w 25 standardowych partii 70 pipsów wyższych prawdziwy cytat, po kilku sekundach, mój broker zmienił wyceny i byłem w górę o 70 pipsów. W jakikolwiek sposób zamknąłem ten handel za 185 pip zysku w ciągu 15 minut i to mnie 46250. Byłem bardzo zadowolony z tego wyniku Jaki był Twój największy błąd Blowing your my first 2 accounts Jakie jest Twoje obecne rozmiary konta Podczas składania transakcji użyjesz analizy technicznej, podstawowej analizy lub kombinacji zarówno z użyciem zarówno podstawowych, jak i fundamentalnych kiedy zajmuję się wydarzeniami informacyjnymi, wykresami (technicznymi), kiedy poszukuję przerwy na przerwa Jakie są czasy czasowe: 1 min, 5 min, 15 min, 60 min i wykres dzienny. Większość razy, I'm handlowy z 5 min wykresu. Jakie są Twoje zasady zarządzania pieniędzmi podczas handlu forex Jak zarządzasz ryzykiem Moja strata stopu jest zawsze ustawiona na 20 pipsów dla EURUSD i 30 pipsów dla GBPUSD (wliczony jest spread). Nigdy nie będę ryzykował więcej niż 1,5 swojego całkowitego kapitału na jeden pojedynczy handel Gdy handel nie wyda się w ciągu 20 minut, zamknę je. Jak długo masz tendencję do prowadzenia handlu od 5 do 20 minut Jakie lekcje nauczyłeś, które pomogły Ci znaleźć zyski handlowe i straciły relatywnie niewielkie straty Czy bądź cierpliwy i czekać na wysokie ustawienia prawdopodobieństwa, prawidłowy wpis to 85 zwycięskiego handlu. NIGDY nie poszerzaj swojej straty i nie bądź zbyt chciwy Co uważasz za przedsiębiorcę w handlu walutami, który powinien skupić się na nowych przedsiębiorcach Dowiedz się, jak handlować (kursy, mentor.), Zdiagnozować i określać, jaki styl handlu pasuje do twojej osobowości, która może scalanie, obrót dnia, handel wahadłami lub pozycjonowanie. Poznanie kilku udanych wzorców, które przynoszą zyskiem wyniki i trzymać się ich. Don39t zapomnij o dobrym komputerze osobistym Osobiście polecam komputer stacjonarny z 2 płaskimi ekranami a nie małym laptopem, zastanawiam się, jak ludzie mogą handlować z tego .. Jakie wskaźniki znalazłeś najbardziej przydatne, takie jak Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI itp. Nie używam wskaźników, ponieważ większość z nich jest w tyle. Używam podstawowej analizy i wzorców wykresów (obserwując breakouts) Z tego, czego nauczyłeś się dotychczas na temat obrotu na rynku walutowym, jakie zmiany mogłyby mieć Państwo w przyszłości nie czuję potrzeby zmiany czegokolwiek, odkąd zarabiam na dobrym handlu forex. Ostatnie wywiady Forex Alexander Smirnov i Georgiy Pavlov są dzisiaj, aby odpowiedzieć na pytania i opowiedzieć o LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, szef departamentu kontroli i audytu w firmie LarsonHolz IT Ltd oraz Georgiy Pavlov, wiodący ekspert Departamentu Rozwoju, są tu dzisiaj, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i opowiedzieć o profilu firmy. Wywiad z szefem banku centralnego w firmie HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko jest szefem handlu w firmie HiWayFX i jest odpowiedzialny za zarządzanie egzekwowaniem i przekazywaniem zleceń klientów i jest siedzibą w Komitecie Zarządzania Ryzykiem. Ma również udział w informowaniu i edukowaniu naszych klientów w swoich badaniach i analizie eksperckiej na temat rynków walutowych. J. P. Morgans Jamie Dimons nagle miał całe obciążenie jajka na twarzy Nie potrzebujemy żadnych regulacji. Nie musimy kontrolować Fed, twierdzi Jamie Dimon, nie tak dawno temu, że przypomina mi o otwierających się liniach do albumu "Brick in the Wall" Pink Floyds. Znajdź brokera Forex Proces trwał 2 dni. Rozmawiałem się z Forex Signs w maju 2017. Najpierw przechodzę przez moje CV i zadam pytanie na temat wywiadu, a następnie zadaj kilka pytań na temat Dlaczego chcesz być handlowcem Dlaczego uważasz, że będziesz dobrym przedsiębiorcą Następnie zadaj kilka pytań na temat rynek walutowy, twoje zrozumienie handlu walutami. To nie było zbyt trudne, ale musisz pokazać swoją pasję. Znaki Forex 2017-10-03 14:00 PDT Zgłoś jako nieodpowiednią flagę jako nieodpowiednie sygnały Forex Odpowiedź Nie trać okazji na pracę, którą lubisz Przesyłanie życiorysu, aby łatwo było złożyć podanie o pracę z dowolnego miejsca. Jego prosta konfiguracja. Zarys dwóch głowic ludzi Praca w HR lub marketingu Rozwijaj swoją markę pracodawców Zarys dwóch głowic ludzi Praca w HR lub marketingu Rozwijaj swoją markę pracodawców Aktualizacje firmy Poznaj najlepsze pytania dotyczące wywiadu Poprzednia Następna Oznacz ten jako nieodpowiedni Chciałbyś, abyśmy coś przeoczyli opisuj problem i zajmiemy się tym. Zgłoś ten przedmiot anuluj Dziękujemy Dziękujemy za przesłaną ocenę. Oops Przepraszam, ale twoja opinia nie sprawiła, że ​​dotarła do zespołu. Twoje dane wejściowe są dla nas cenne mdash Czy chciałbyś się spróbować ponownie Znowu spróbuj ponownie Get Me Outta Here Twoja odpowiedź zostanie usunięta z przeglądu ndash, którego nie można cofnąć. Zastąpi to bieżącą prezentacją wywiadu dla tego profilu docelowego. Czy jesteś pewien, że chcesz ją usunąć Czy na pewno chcesz usunąć niniejszy wywiad z występowaniem tego profilu ProfilForex Trading Interview: Alberto Tasca Wywiad z Forex Trading: Alberto Tasca W maju uczestniczyłem w ekspozycji handlowej w Rimini, we Włoszech. Chociaż spotkałem wielu ludzi na tej imprezie, Alberto Tasca wyróżniał się jako ktoś, kto był szczególnie biegły w handlu walutami i ogólnie rynkami. Pomyślnie sprzedając od kilku lat czułem, że wszyscy skorzystają z jakiegoś wglądu w jego doświadczenie i podejście. Poniżej znajdują się odpowiedzi Albertorsquos na kilka pytań, które wysłałem. 1. Jakie jest twoje podejście do handlu Czy handlujesz długoterminowo czy krótkoterminowo Czy podchodzisz bliżej do analizy technicznej lub fundamentalnej Czy istnieją szczególne zasady dotyczące handlu i zarządzania ryzykiem, które uważasz za wyjątkowo ważne? Biorę pozycje szukające minimum 50 pipsów . Jeśli jesteś skalperem na tym rynku, zgubisz się moim zdaniem. To nie znaczy, że nie zamykam handlu z 20-30 pipsami, ale są względy. Dwie zasadnicze kwestie: po pierwsze, otwieram pozycje z zasadą 1: 3, więc 1 pips stracił co najmniej 3 pipsy. Drugie jest to, że gdy siedzenie siedzi z dużym zyskiem (dobro zależy od tego, co i jak bardzo człowiek czuje się dobrze na swojej pozycji) ruszam się na parę. Nie pozwalam, aby pozycja zmieniła się w stratę, kiedy spowodowała zwrot lsquogoodrsquo. Mój handel jest techniczny, podstawy są już znane rynkowi, ponieważ na rynku przepływa za dużo pieniędzy. Jedynie sprawozdanie z wynagrodzeń w USA jest raportem zdolnym do ruszenia rynków, ale po konsekwentnych stratach w amerykańskim raporcie płacowym, zdecydowałem się przerwać handel wydarzeniem. 2. Czy możesz nam podzielić się wiedzą na temat tego, jak zacząłeś handlować i jak się rozwijałeś. Zacząłem handlować 10 lat temu, ale robię to profesjonalnie przez 6 lat, a na Forexie przez ostatnie 2 lata. Moje szkolenie było w toku, ale mogę powiedzieć, że wiele zyskałem w ciągu ostatnich dwóch lat, kiedy zacząłem używać właściwej psychologii handlu. Używam tego samego podejścia do wykresów forex, które wykorzystywałem dla moich wykresów czasowych i itrsquos wciąż pracujących do dziś (i mam nadzieję, że nadal to robię). Na rynku forex dostępnych jest mniej opcji niż w przypadku akcji, ale na rynku Forex można wykorzystać więcej pieniędzy bez problemów związanych z zapasami (lepiej było z włoskimi giełdami, którymi handlowałem do ubiegłego roku, kiedy akcje amerykańskich giełd nigdy się nie zrozumiały). Jedyna ewolucja, jakiej doświadczyłem, to moje psychologiczne podejście do handlu. Mniej lub bardziej, moja wiedza pozostała niezmieniona przez ostatnie 5 lat, ale moje doświadczenie rosło i poprawiła się psychologia. 3. Jaki jest najważniejszy aspekt twojego handlu (czy jest to umiejętność wyczuwania akcji cenowej, szczególna przewaga, ścisłe lub elastyczne zarządzanie pieniędzmi, itp.) Myślę, że handel jest mieszanką serca i głowy. Potrzebujesz pewnego rodzaju intuicji (zdobytej dzięki talentowi lub doświadczeniu). Serce dla intuicji i dążenie do konsekwencji logicznych. Szef pomaga w szczególności w zarządzaniu pieniędzmi. Zarządzanie pieniędzmi jest ważne w intuicji. Być może nie jestem tak dobry jak wielu innych handlowców (może mam 5050 procent pozycji w gainloss), ale mam dobry system zarządzania pieniędzmi, w którym mogę utrzymać zyski i zmniejszyć straty. Jest to fundamentalna prawda i prosta do zrozumienia. Inna uwaga: musisz być dobra w matematyce. Powinieneś natychmiast przetwarzać numery. 4. Co uważasz za najczęstszy błąd popełniany przez przeciętnego inwestora Odpowiedź na to pytanie jest podobna do poprzedniej. Większość ludzi popełnia błędy w zarządzaniu pieniędzmi. Ponadto, pozwalają emocji kolidować z ich handlu i co ważniejsze, nie pracują zbyt ciężko, aby go poprawić. Uważają, że rynki są przeznaczone wyłącznie dla graczy. To nie jest prawda. To nie gra. To kolejny rodzaj pracy. Nie musicie się dużo nauczyć, ale trzeba zrozumieć ruchy. W każdym razie, jeśli przedsiębiorca traci, to nie jest nic niezwykłego. Znajdą się w 95 z rynku. Ktoś, kto księguje stratę w handlu, nie jest pechowy, jest częścią większości. Te, które zyskują, są niezwykłe. Ale jeśli są one na tyle niezwykłe, mogą zyskać straty, które ponieśli inne 95. 5. Czy rozmawiałeś z wieloma innymi odnoszącymi sukcesy handlowcami Czy nauczyłeś się od tych rówieśników z biegiem czasu i przyjmowałeś punkty strategiczne od nich lub czy zawsze podążałeś własną ścieżką Rozmawiałem z wieloma handlowcami, ale uczestniczyłem tylko w jednym seminarium. Rozmawiałem z wieloma z nich, ale z biegiem czasu zrozumiałem, że to nie jest dla mnie przydatne. Każda osoba musi wybrać metodę ich handlu. Każde podejście jest tak osobiste. Jako przykład, Irsquoll wyjaśnia, co interpretacja mojego stylu jest dla innych osób. Oni dont zrozumieć, co jestem handlu, lub myślą, że my źle z mojej metody, a może są zazdrośni. Nie wiem. Ale pod koniec dnia myślę, że musisz porozmawiać z innymi handlowcami dopiero na początku swojej kariery. Po jednym lub dwóch latach rozmowy nie będą już pomocne. 6. Jaka byłaby twoja rada dla kogoś, kto dopiero zaczyna się na rynku. pracy i pracy. Aby zrozumieć rynki i pamiętać, że nie jesteśmy w Las Vegas z hazardzistami. Pracujemy. Rozumiem, że dojdziesz do momentu, w którym chcesz opuścić program ndash co najmniej 10 razy w roku. Mogę dostać się do tego punktu zwrotnego, w którym możesz odebrać sobie lepsze warunki na rynku - a może stanie się prawdziwym liderem sukcesu. Jeśli możesz dotrzeć do tego punktu, pokonasz granicę. DailyFX dostarcza informacji forex i analizy technicznej na temat trendów wpływających na globalne rynki walutowe.

No comments:

Post a Comment